Syarif 16

World Of Football News

1.Manchester United merancang bidaan £ 8 Juta Januari untuk penjaga gol Stoke City, Asmir Begovic. The Red Devils menghadapi persaingan daripada saingan sengit Liverpool tetapi Potters telah memberi amaran kepada mana-mana bakal pembeli.


                                                      Asmir Begovic

2.Paris Saint-Germain telah beralih perhatian mereka ke arah Patrice Evra selepas Manchester United menghidupkan minat mereka dalam Everton bek kiri Leighton Baines.


Top transfer news and rumours on Dec 8

                                                     Patrice Evra

                                                        Leighton Baines

3.AC Milan, Inter Milan dan Juventus semua berharap untuk menandatangani penyerang Manchester City, Mario Balotelli. Permain Itali antarabangsa berusia 22 tahun telah mula hanya tujuh perlawanan dalam semua pertandingan musim ini.


                                                      Mario Balotelli

4.Arsenal telah tidak mengadakan sebarang perbincangan kontrak dengan pemain sayap Theo Walcott sejak awal musim ini. Liverpool, Manchester City dan Chelsea berikutan berusia 23-tahun di England antarabangsa situasi dengan Gunners.


                                                        Theo Walcott

5.Manchester United boleh menghadapi persaingan berat dari Serie A gergasi AC Milan untuk menandatangani Torino pertahanan Angelo Ogbonna. Milan bersedia untuk menawarkan £ 13 Juta.


                                                  Angelo Ogbonna

6.Queens Park Rangers pengurus Harry Redknapp mengintai bergerak pinjaman untuk LA Galaxy penyerang Robbie Keane. Ireland yang berusia 32-tahun bermain untuk Aston Villa musim lepas dan juga dimainkan di bawah Redknapp di Tottenham.


                                                   Robbie Keane

7.Tottenham pemain sayap Gareth Bale kini sedang disasarkan oleh Itali gergasi Juventus. Real Madrid adalah destinasi yang paling berkemungkinan untuk wizard Welsh selepas Luka Modric menggesa rakan sepasukan bekas untuk menyertai juara La Liga. Tottenham ditetapkan tunai hampir £ 40 juta daripada penjualan dan bergerak dalam untuk £ 24 Juta tertinggi perancang Joao Moutinho dari Porto.


                                                         Gareth Bale

0 comments:

Post a Comment

Blogger news

About this blog

Total Pageviews

Recent Comments

Recent Posts

Blogroll

About

Blogroll

Click me

Blogger templates

Click me

About

Click me

Powered by Blogger.

Popular Posts

Followers